Töredékek a szomorúságról...

 2009.03.11. 10:00

Garai Gábor – Töredékek a szomorúságról

Tudtam, mindig: gyilkol a gyávaság.

De hogy én is áldozatául essem,

nem hittem volna.

Átúsztam kietlen

szerelmek hínáros gyalázatát,

s feltétel nélkül kiadtam magam

a késnek, mit tisztának véltem egykor...

Most lassú vérem a földre pereg, hol

saját szennyemben fekszem oktalan.

A bejegyzés trackback címe:

https://gabtun.blog.hu/api/trackback/id/tr64993638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigOne 2009.03.11. 11:27:19

Végre újra vannak postok, egy ideig azt hittem, hogy már nem írsz többet. Igaz csak versek, de nekem ezek nagyon tetszenek. Tovább, tovább :)

gabtun 2009.03.11. 13:21:39

Köszi BigOne! Még jövök, sőt, remélem, saját írásokkal is gazdagítalak még... csak türelem! :-)))
süti beállítások módosítása