Gyerek vagyok

 2009.01.25. 09:00

 Őri István: Gyerek vagyok 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A gyerek kíváncsi

- mint én -

attól lesz tudós

a sok feltett kérdés

és a megismerés

felfedi a titkokat -

az anyagét, a lélekét

engedj kérdezni

engedj játszani

a kérdésekkel

a gondolatokkal

mert akkor bátor leszek én is

és elmondom a titkaimat

hogy Te is tudós legyél -

az anyag, a szív, a lélek tudósa

s ha már az vagy

legyél még több

mert tovább lépni sose elég

engedj játszani

mert gyerek vagyok

s minden új nekem

minden érdekel

ne legyél szigorú

mert bennem

a szeretet végtelen

s a vágy is

hogy szeressenek

csupa kéznyújtás vagyok

csupa ölelés

akinek minden kevés

ezért kérdez

néha halkan

néha hangosan

örömmel

szívvel

félve

bánatosan

hol így, hol úgy

de nem hagyom

hogy ne szeressenek

és ők is

vissza ne kérdezzenek

nem hagyom

hogy békén hagyjanak

mert gyerek vagyok

kíváncsi

elemző

gondolkodó

érző

követelő

fejet hajtó

gyerek 

engedj kérdezni

mindig

mindent

sokat

engedd megmutatni

magad - s másokat

engedj kérdezni

mert a kérdéseim

a lélekből jönnek

s a válaszok

oda vissza mennek

kedves találkára

a kérdéseimmel

s ott lent

a lélek mélyén

a Paradicsomkertben

a Kérdés és Válasz-párja

megfogják egymás kezét

elsétálnak a Titkok Forrásához

s isznak egymás tenyeréből

kéz a kézből

szív a szívből

és akkor minden az övék lesz

s ők egymásé

új kérdések születnek

új válaszok érkeznek

az idők végezetéig.

A bejegyzés trackback címe:

https://gabtun.blog.hu/api/trackback/id/tr22899202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása