Anya vagyok, bombanő

 2009.01.28. 14:30

Ezt, olvasnotok kell!

Tegnap egy éppen semmilyen délután, kaptam egy remek könyvajánlatot, azzal a felszólítással, ezt olvasd el, szinte Rólunk szól...

Mit volt, mit tenni, ahogy lehetőségem adódott azonnal nekiláttam Bán Judit - anya vagyok, bombanő című könyvének.

Nem is tudom, hogy fejezzem ki hálámat a barátnőmnek, aki ajánlotta a könyvet, mert ennyire szórakoztató, élménygazdag olvasmányban már igen rég volt részem... voltak jelenetek, melyeket hangos vihogással kommentáltam és rengeteget töltődtem, mire a végére jutottam, ....mert ugye, mondanom se kell, az éjszaka is gyorsan repült, mire kiolvastam.

Nem kívánom ecsetelni a történetet - igazából, teljes élményszerűséggel, nem is tudnám -, egyszerűen, javaslom, olvassátok el, mindenféle hátsó szándék nélkül, hisz se jutalék, se matrica nem üti a markom J... csak, egy borongós, hideg, téli estén szeretnék pár mosolyt, meleg, szeretetteli pillanatot varázsolni hozzátok is!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabtun.blog.hu/api/trackback/id/tr73908249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása