Bizsereg a vérem...

 2009.02.16. 11:00

Bizsereg a vérem...

 

Az utóbbi napok mélabús időjárását felváltotta a napos, mosolygós, vidám hétfő! Ilyenkor, mindig mehetnékem támad, utazni és magamba szívni az élményeket a táj szépségét a változás csodáját! Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy minden évben több alkalommal sikerül pár hét külföldi túrát is beiktatnom... és érzem, nagyon itt a mostani szükségessége! J

Ez igérkezik az első, gyerekmentes pihenésemnek, csak csajok és csak bulik! Természetesen mindezt egészséges határokon belül és ne feledjük, szakdolgoznom is kell!

..S persze, az utazás még csak a komoly szervezés fázisában van, de érzem, ki kell szakadnom a hétköznapok egyhangúságából és meg kell rázzam magam.

Igazából mindegy, hogy hova... csak menni... hisz, meg kell Nekem is tanulnom, KALAND AZ ÉLET!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabtun.blog.hu/api/trackback/id/tr65946004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigOne 2009.02.16. 14:26:00

Máris okosabbak lettünk. Ez inkább 31, egy 3 év körüli kislánnyal...
Ebbe a csajos buliba nem lehet jelentkezni ? :) Szerintem Veled sokan elmennének bulizni ellenkező neműek is.
Már előre sajnálom, hogy nélkülözni kell ennek a blognak a frissülését egy időre :(

gabtun 2009.02.17. 09:20:45

Sziasztok! Mától betiltom a korom firtatását,mindenki maga eldöntheti, mennyinek gondol, a képek alapján!:-))) És, hogy egy nagy klasszikust idézzek: "Ezennel a szavazás lezárult!"
A buli, mint említettem, csak csajos és zártkörű! :-)
Ne aggódj, feltehetően, nem végleg szüntetem meg az írást, jövök vissza!

movhu 2009.02.17. 12:41:56

Akkor én magamban el is döntöttem. Igaz, én határozottan tudom :)
Aztán tényleg tessék az egészséges határokat betartani, főleg non-akoholfrei folyékony alkalmatosságok tekintetében.
süti beállítások módosítása