A győztes mindent elvisz...

 2009.04.20. 09:00

A győztes mindent elvisz...

 

Nem akarok beszélni

a dolgokról, amin átmentünk.

Habár nagyon fáj nekem,

ez már a múlté.

Minden lapomat kijátszottam,

És Te is megtetted ugyanezt.

Nincs már mit mondani,

elfogyott a lap a játékhoz.

A nyertes visz el mindent.

A vesztes jelentéktelen marad.

A diadal mellett,

ez az ő sorsa.

A karjaidban voltam,

azt gondoltam odatartozom.

Azt képzeltem van értelme,

kerítést építenem,

otthont építenem.

Azt gondoltam, ott biztonságban leszek.

De bolond voltam,

hogy szabályosan játszottam.

Az Istenek eldobnak egy dobókockát.

Jéghideg fejjel teszik ezt,

és valaki itt lent,

elveszít valakit aki közel volt hozzá.

A győztes visz el mindent,

a vesztes elbukik.

Egyszerű és tiszta ügy.

Miért panaszkodnom mégis?

De mondd csak, csókol-e úgy,

ahogy én csókoltalak Téged?

Ugyanaz az érzés,

amikor kimondja a neved?

Valahol mélyen belül,

tudnod kell hogy hiányzol nekem.

De mit is mondhatnék,

a szabályoknak engedelmeskedni kell.

A bírók döntenek,

nekünk pedig engedelmeskedni kell.

A műsor szemlélői pedig

mindig csendben maradnak.

A játék már újra megy,

szerelem vagy barátság,

Komoly dolog vagy apróság.

A nyertes visz el mindent.

Nem akarok beszélni,

ha ez elszomorít Téged,

és megértettem,

hogy búcsúzni jöttél.

Bocsánatot kérek,

ha rosszul esik Neked,

hogy feszültnek látsz.

És nincsen önbizalmam sem.

De látod,

A nyertes visz el mindent

A nyertes visz el mindent.....

A bejegyzés trackback címe:

https://gabtun.blog.hu/api/trackback/id/tr65939036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása